Wednesday, October 8, 2008

Saya Telah Di Tanda!

Kredit Foto : bp1.blogger.com/.../s400/Ive+been+tagged.jpg


Atas permintaan DJ fofular Suria.fm merangkap sahabat baik selamanya, Zaff, maka aku bersetuju untuk meneruskan kelangsungan tagged/mengetagged ini..

The rules: Link to your tagger and post these rules on your blog. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag at least 3 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.


1. Saya adalah penggemar warna oren...dalam almari memang melambak baju kaler oren. Ia tiada kena mengena dengan Zahid AF2 dan saya benci dikaitkan soal warna ini dengan beliau...

2. Saya takut dan sangat gayat apabila berada ditempat tinggi!! Kerana itu saya tidak akan main permainan di Theme Park Genting, berada di tinggat 3 ke atas KLCC sambil memandang bawah, flying fox, saya tak mungkin naik Eye On Melaka apatah lagi Eye On Malaysia etc. Tapi teringin pulak nak makan kat Restoran Berputar Menara KL...Boleh?

3. Saya peminat fanatik M.Nasir...janganlah kalian berani mengutuk beliau di depan saya kerana saya tidak gemar mendengarnya dan saya akan mempertahankan beliau sesungguhnya...

4. Saya manusia berjiwa halus, emosional dan panas baran. Bagi mengelakkan saya melakukan rusuhan ataupun terjadinya peristiwa di Columbine High School satu masa dulu, saya akan menulis, karoke terjerit-jerit sampai suara hilang, mengadu pada mama sambil menangis-nangis dan sambung nangis sebelum tidur. Paling kronik, saya menangis masa tidur...!

5. Salah satu cita-cita zaman sekolah yang belum tercapai selain menjadi penyanyi ialah menjadi DJ! Saya bercita-cita menjadi wartawan dan penerbit rancangan dan saya telah berjaya melaluinya. Saya hampir menjadi artis rakaman tetapi kerana 'circumstances' ia tergendala..(masih belum terlewat..)


6. Saya rasa, huruf B membawa banyak makna dalam hidup. Selain nama saya BAINI, saya mendokong BIJAKnya saya, BAIK hati, BRILLIANT, BESTARI etc. dan makna negatif lain seperti BARAN, BENGKENG. Yang terlepas mencarut juga binatang dari huruf B he..he..he..
Saya pernah ke luar negara iaitu di Beijing, Bali dan Brunei - Belait dan Bandar Seri Begawan. Antara percaya atau tidak, saya teringin ke Bangkok, Beunos Aires-Argentina, Barbados dan Baghdad....Baghdad??

6. Saya tak reti berenang hu..hu..


7. Oh, dalam keadaan fizikal saya yang rock dan hip-hop, saya sebenarnya penggemar lagu klasik Melayu lama dan kerana itu Klasik Nasional adalah siaran radio yang akan menemani bila saya masak, tidur dan mengemas rumah..


Untuk meneruskan kelangsungan tagging ini, saya memilih :-

Justifikasi pemilihan : blogger yang rajin menulis..Mungkin ada sesuatu yang dapat dipelajari dari catatan mereka. Tiada desakan untuk kalian..sekadar memeriahkan arena blogging!

Salam dan Selamat Menulis..

5 comments:

  1. Ya, pengejar masa...saya menanti catatan unik anda!

    ReplyDelete
  2. BAINI
    CERITA BEST MINGGU INI...TULIS LAR SKIT... PASAL SHAH RUKH KHAN KE, ALI RUSTAM KE...TULIS LAR...TULIS LAR...

    ReplyDelete
  3. wah, balik dr penang terus buka blog minta sy tulis pasal SRK...

    Ingat nak tulis pasal stokin tersangkut ke..kopi bean ke...

    Oklah..akan diusahakan esok..hari ini letih sangat..ini pun baru sampai. Sabor ya yob..

    ReplyDelete