Wednesday, October 8, 2008

Haaaaaaaa......rapan Setinggi Gunung!

Some days, it's just better to set your expectations low. Today is on of those days..

Kredit Foto : http://www.geocities.com/cualumn95/SeriesFour/DISAPPOINTMENT.jpg

Aku mudah sangat percaya orang. Nak-nak orang tu memang aku kenal. Dan aku selalu beranggapan 'people don't make mistakes'..Aku saja yang buat silap walaupun orang lain bukan maksum.

Hal kepercayaan dan kewangan, aku particular..Tapi apa yang jadi buat aku rasa manusia sayang duit daripada lebih daripada sayang manusia. Sayangnya, aku berharap ketelusan yang dipamer dibalas dengan balasan sewajarnya. Tapi yang aku dapat selepas itu hanyalah geram, sakit hati dan caci-maki dalam hati yang berterusan..
Takpe..aku nampak Tuhan bayar cash atas perbuatan dia!

No comments:

Post a Comment