Wednesday, October 1, 2008

Selamat Hari Raya...

1 Syawal datang lagi...
Aku kirim SMS kemaafan untuk semua yang ada dalam phone book. Yang tak ade pun aku kirim, tapi sedikit lewat.
Maklum, handphone China yang dibeli masih belum pandai aku gunakan..Dan banyak nombor perlu aku install semula.

Aku beraya di Melaka..Memang seronok dan suasana rayanya pertama kali aku rasa. Raya pertama di sini membuat aku lupa pada KL walaupun 2 kali aku telefon mama..Rindu punya pasal.

Tapi kepala otak tetap tak tenang. Aku risaukan siaran Jumaat ini. Harap-harap semuanya OK. Internet di sini sangat menguji kesabaran dan sekali lagi aku ingin memaki servis Maxis.

Untuk semua, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Apa juga yang membuatkan anda terasa, terluka dan kecewa, saya mohon dilupuskan kesalahan yang ada. Saya pohon maaf keikhlasnya...

Kalau aku boleh merendahkan diri memberi dan memohon maaf, mengapa tidak anda?

No comments:

Post a Comment