Wednesday, October 22, 2008

Antara 2 Makhluk...

Aku nak cari DVD Critters dan meminta seseorang utk download dari internet sebab kat pasar haram aku tak pernah jumpa DVD ini.

Aku : U bole download cerita Critters utk i tak? Critters 1-3?

Dia : Oh, Critters yang comel tapi bila kena air jadi jahat dan hodoh tu ke?

Aku : Tak..Critters ni hodoh dan makan daging. Bila berkumpul dia bole jadi besar la..la..la..

Dia : ???


Jadi, inilah rupa bentuk Critters yang hamba maksudkan...

Gremlins pula citer mengada-ngada konon chomel tapi sedikit keji yang aku tak gemar. Tapi DVD u aku beli untuk kakak tengok bila dia datang umah aku nanti..

Gremlins masa chomel dan macam siye...

2 comments:

  1. ya..yg huduh tu critters.dah la huduh, makan orang pulak tu

    ReplyDelete