Wednesday, September 17, 2008

Perempuan Tua Yang Keji

Aku berjumpa dengan seseorang malam tadi. Kami bersembang dengannya tentang seorang perempuan tua yang kategori keji. Keji macam mana, biarlah hanya aku dan yang bercerita saja tahu..

Aku kenal perempuan tua itu...dia tak kenal aku tapi ada possibility aku akan jumpa dia di mana-mana sebab dunia ini kecik. Aku juga pernah mengenali seseorang yang mengenali perempuan tua ini..

Apa yang hebat sangat yang orang nampak pada dia? Hebat sangatkah mandrem yang dia ada sampai terbuta mata orang melihat kelibatnya yang mempunyai payu dara lagak size E yang separuh bocor?

Aku pernah email kisah dia pada kawan aku itu..Tiada reaksi...tiada apa. Pelik....selalunya kami bersembang semua cerita, bergosip rumahtangga itu ini dan kisah Datuk K.A.M.B.I.N.G A.E.I.O.U dan Datuk-datuk lain. Tapi bila perempuan ini dia diam...

Kini aku faham kenapa...Aku tahu ada yang menganggap duit adalah segala-galanya...Oh, dan seks it's a must..

Donia...Donia..

No comments:

Post a Comment