Monday, June 15, 2009

Dah Ready Nak Shooting!

Hari ini aku berjaya menguruskan semua hal-hal shooting awal-awal pagi tadi. Mujurlah booking aku tak direject oleh pihak mergastua dan aku mempunyai team yang lengkap untuk rakaman doku 'Kerana Dadah'.

Dengan penulis skrip pun dah selesai juga. Terus bincang apa-apa yang patut dan mengunggu kiriman email soalan dari beliau ini malam. Boleh aje aku tulis skrip sendiri..Tapi rasa macam takde mood pulak nak mengarang. So, biarkan yang berupaya saja melakukannya.


Tadi bersembang dengan kameraman untuk rakaman esok, Mr. Bal. Lama giler aku tak bersembang dengan beliau. Dari pengamatan aku yang rabun ini, Mr. Bal semakin wiser dan aku tiba-tiba rindu kat Amy.
Hari ini aku feeling-feeling nak masak mee ayam chendawan..Kalau jadi masak akan aku post gambar itu utk tatapan kalian.

Aku sangat mengantuk..Letih semalam masih belum hilang lagi..


Minum kasik hilang ngantok..

No comments:

Post a Comment