Monday, August 10, 2009

Ok La...Lama Sangat Berhenti Menulis

Agak2 tension aku amik cuti panjang ke luar daerah..

Sibuk sangat..penerbit rancangan mana yang tak sibuk iya tak?
Tapi kali ini sibuknya lain macam..Aku dah kena pindah ke seksyen lain yang bakal membuatkan hari-hari aku berjalan ke merata tempat seluruh Malaysia..


Dengan list dokumentari berganda, bulan puasa pun aku kena buat program khas juga.
Lepas itu dengan macam-macam hari istimewa yang memerlukan ia didokumentarikan. Kadang-kadang aku pelik, kenapa kena buat doku? Kapsul aje tak boleh ke?

Kerja tetap kerja...dan sekarang aku sedikit happy kerana sambil kerja, aku berkerja lain juga yang mendatangkan hasil. Tak nampak lagi lumayan atau tidak, tapi kalau jadi, insyaallah rumah banglo 8 bilik aku bole beli :)

Jadual Ogos dan September pun aku dah buat...skang EXECUTE aje.

No comments:

Post a Comment