Friday, June 12, 2009

Malam Ini Kena Bersiaran....

Berapa hari lepas aku bagitau aku dah tak payah buat ISU. Aku kena concentrate buat dokumentari khabarnya. Arahan datang direct dari bos dan aku terima tanpa banyak songeh.

Jadinya aku menyibukkan diri dengan persiapan penggambaran doku itu sementelah tarikh siaran tak berapa lama aje lagi. Sesungguhnya penerbit-penerbit yang hebat datangnya dari tempat kerja aku yang tak kisahlah dateline apapun kerja kena settle jugaks.

Aku sangat bertuah mendapat kerjasama Agensi Antidadah Kebangsaan dengan kerjasama superb dari tenaga kerjanya. Dalam masa 2 hari telah diselaraskan semua keperluan shooting, lokasi dan apa-apa yang perlu.

Dalam masa yang sama aku kena memberanakkan doku Raya Saudara Baru yang diminta semalam dan lain-lain doku yang tunggu masa aje aku nak pangkah menjadikannya selesai..

Tadi pulak diberitahu kena buat doku SATU MALAYSIA!

Ooops! ISU malam ini aku kena buat lagi..

p/s : ketawa adalah ubat yang terbaik. Dr. House pulak kata Vicodine adalah ubat paling berkesan. Kenalah sehat selalu, kang dikata asyik sakit tak produktif pulak..

Memerang memerang sedia!

2 comments:

  1. memerang memerang sedia ajek la jawabnya...
    jangan lupa pick me 10.30 pm ya En. PM

    ReplyDelete