Sunday, April 12, 2009

Hujung Minggu..

Dah lama tak merasa seperti pasangan kekasih yang baru bercinta. Err, maksudnya macam pergi dating, makan di luar berlama-lama dan menghabiskan masa bersama sebelum kena grounded dengan keluarga. Jadi tadi aku dan dia pergi ke Amcorp Mall. Cadangnya nak makan tengah hari di Restoran Sri Melaka, sudahnya kami makan di Restoran Salero Negori.

Aku selalu menebeng kat Amcorp. Kalau ke sana pun tujuannya pun makan aje la kat antara dua restoran di atas. Kali terakhir ke sana pada hari Ahad rasanya tahun sudah. Alang-alang banyak flea market, aku terasa nak mencari kura-kura. Memang banyak..tapi mahal mak bapak harganya. Nasib baik dapat juga anak patung kura-kura yang di beli dengan harga RM25. Antara lain barang yang aku beli :-

Kura-Kura = RM 25

2 Novel = RM 8

3 Sarung Tangan = RM 5

Satu kotak bekas rokok berserta pemetik api yang belum ditawar harganya ialah RM 20. Aku memang sangat handal dalam arena tawar-menawar ini dan mengambil keputusan membeli 2 kotak.


2 Kotak Bekas Rokok = RM 30

Potret kami....Satu potret berharga RM 50 sebab berwarna. Frame pula daripada RM 90 sekeping aku berjaya dapat RM 80.

Sempat minum petang di Starbucks dengan penggunaan kupon, makan malam di Restoran Sri Melaka dan urut kaki RM 25 untuk 30 minit. Oh, aku sempat buat highlight rambut dengan harga RM 50 sebelum hari kami berakhir di sini. Keseluruhannya, aku sangat berpuas hati dengan kunjungan aku ke Amcorp Mall.

No comments:

Post a Comment