Wednesday, April 1, 2009

Dari Taiping Dengan Cinta

Pemancar TV Bukit Gantang


Masih di Taiping, melakukan siaran langsung rancangan Isu@1 dari Dataran Kompleks Ngah Ibrahim. Alhamdulillah siaran tadi berjalan lancar. Cuma aku agak runsing telinga mendengar suara yang aku tak mahu dengar.

***

Bangun pagi agak awal..Bersarapan seadanya di Bukit Merah. Hari ini aku tak usik nasi langsung. Tapi tak rasa lapar atau craving sangat sebab banyak ratah lauk. Cumanya perut tak berapa sedap. Aku tak tahu nak salahkan lauk yang aku makan (sebab harganya yang agak melampau walaupun tanpa nasi) ataupun kerana satu ubat yang baru aku makan. Kata penjual, ubat itu mampu melancarkan sistem dalaman dan membantu menyuburkan rahim. Subur celah mananya...asyik berulang ke tandas. Nasib masa siaran tadi takde terasa sakit perut. Raymee siap sound 'dah yang menjual tu memang terkenal menjual barang yang melancarkan proses ke tandas..'

Mana aku tahu he..he..he..


Masih tak berjaya makan mee udang hari ini. Sibuk sangat...tak sempat nak utamakan agenda makan.

Dan perut masih meragam. Cobaan....

No comments:

Post a Comment