Tuesday, February 17, 2009

Post 2 : 14 Februari...

Me, Areen, Zaiman and Hadi


Sahabat aku paling setia, Azreen Joanna Abdul selamat bersatu dengan Zaiman. Aku sangat gembira hari itu. Bukan sahaja kerana Areen berkahwin, tetapi kerana salah seorang sahabat kami, Adaha balik dari Miri untuk bersama kami.

Bersama adik-beradik Areen..Adaha berbaju hitam


Aku, Areen dan Adaha adalah sahabat baik dari zaman sekolah sehinggalah sekarang. Asalnya kami berempat, tapi ini sahaja yang setia dan sanggup bersama. Jadi kehadiran Adaha sedikit sebanyak membuatkan kami bertiga terasa yang sebenarnya hubungan kami sangat kuat. Adaha membawa Atun, kawan kerjanya dari Miri. Atun juga adalah sahabat yang bersama aku dan Hadi menjelajah Gua Miri semasa kunjungan kami ke sana November tahun lalu..

Atun : Kiri sekali..


Selamat Pengantin Baru Areen dan Zaiman...


No comments:

Post a Comment