Wednesday, June 23, 2010

Azaha Rasadi Dalam Kenangan...


Sejak aku masuk unit UESTV sekitar tahun 2007/2008, aku rasa macam payah amat aku nak berkawan dengan manusia di sini. Sebabnya mereka semua kerja macam lipas...Cepat nampak, dan cepat hilang disebabkan sibuk dengan hambatan tugas masing-masing.

Disebabkan aku penerbit, makanya hubungan aku dengan penerbit SPM cepat terbina - sebab kami banyak mesyuarat. Dan kerana mesyuarat yang bergantang-gantang itu aku cepat kenal dengan mereka, termasuk Azaha Rasadi. Kalau tak silap aku, zaman aku masuk dulu beliau adalah penerbit yang menerbitkan segmen senaman..
Dan kerana satu keserasian lain, kami sering melepak di pot luar bersama beberapa sabahat-sahabat lain.

Arwah sangat baik.....baik sampai aku tak boleh nak cari apa perbuatan arwah yang membuatkan aku ada isu dengannya. Tak ada...zero! Arwah sangat baik...dan kerana baiknya arwah aku tak dapat nak ungkapkan apa yang aku rasa sekarang sebab aku sangat sedih dan aku menangis macam budak-budak :(
Dan ungkapan yang banyak aku dengar akhir-akhir ini - kenapa orang yang baik cepat sangat pergi kepada-Nya... :(

Aku akan ingat arwah sebagai sabahat yang baik. Aku ingat beliau sebagai abang yang baik...dan aku ingat dia sebagai penerbit rancangan yang hebat. Ingat makan malam besar-besaran di Melaka sekitar Mac dahulu? Arwah yang buat...dan syot yang beliau ambil macam bermain-main dikepala otak aku sekarang nie.


Azaha, damai di sana....

No comments:

Post a Comment