Thursday, December 4, 2008

Sekali Lagi Kes Ingat Aku Tak Mampu

Sama kisahnya dengan ini.

Tapi kali ini di bank. Nak aje aku namakan bank itu terang-terangan supaya menjadi pedoman pada orang ramai. Tapi kerana aku semakin baik dari hari ke hari, maka aku abaikan niat suci murni bak bunga seri pagi tu.

Aku pelik, apalah sangat ruginya pihak bank untuk tolong fotostatkan sekeping IC? Bukannya sampai 1 rim kertas pun. Paling hanjeng, bole cakap - Sorry la, kami tak buat benda nie. Kalau buat, kami cas RM2..

Dan aku dah nyatakan aku tak kisah dengan bayaran RM 2 tu walaupun agak melampau nilainya. Asalkan urusan di bank tu selesai cepat aku malas nak berkira sangat. Memang la cerempet betul, makcik tu bole ulang statement yang sama.

Sudahnya aku ke kedai foto berhampiran dan fotostat kat situ aje.

Kemudian aku datang balik dan urusan di bank haram jad** itu selesai. Dengan nilai duit yang aku masukkan, apa sangatlah RM 2..

No comments:

Post a Comment