Wednesday, November 5, 2008

U Think I Can't Afford It?

Hari ini sangat meletihkan..mesyuarat sangat lama dan aku hampir beku di situ. Dan sampai petang boleh dikatakan semua penerbit sibuk menyiapkan perkara yang patut disiapkan. Beberapa kali aku melarikan diri dari dicari oleh mana-mana orang..Sampai dah tak boleh lari aku masih dengar umum mencari kelibat aku...

Aku hint Ija, moh pergi Midvalley..Aku nak beli back pack baru. Berpoya-poya ala kadar dan makan burger yang sedap di Sweet Chat. Selesaikan bil-bil yang tertunggak dan kemudian masuk di sebuah kedai yang agak terkenal..yang menjual bag kembara.

Dekat 10 minit membelek beg, aku berkenan sesangat pada satu beg yang berwarna hijau bertajuk D***** Ok la harganya....mampu membuatkan aku kopak 2 minggu. Aku padang salesperson. Dia membalas pandangan takde perasaan dan melayan budak sekolah yang sebangsa dia, yang takde potensi pun nak beli beg tu.

F*** Y** la...aku ajak Ija keluar. Dalam hati memang mencarut gaban..Ingat aku tak mampu ke. Bagus juga aku tak jadi beli beg.....Bole simpan atau beli benda lain yang salespersonnya tak seteruk tadi..

Sesat pulak carik parking..Alamak, semput aku sekejap dan kepala seakan sakit seolah serangan migrain..

Minggu ini minggu tension...dan aku tak sabar nak pergi Miri..

2 comments:

  1. biarkan dia dengan ego anjing dia. banyak lagi kedai lain

    ReplyDelete
  2. yap..i pakai beg lama aje..save duit

    ReplyDelete