Monday, November 24, 2008

Miri...Aku Kembali 2

Kalau ikutkan, aku prefer bercuti seorang diri. Tapi disebabkan terlajak booking takde refund, maka planning bercuti di Miri terpaksa aku teruskan..Banyak yang terjadi dan sampai hari ini aku masih simpan dalam hati..Ok, abaikan.

Dalam entri yang lalu, aku ada cerita sedikit tentang Miri. Cukuplah untuk introduction. So, korang tengok gambar ajelah ya..

Menu sarapan 6.30 pagi..Selera kerbau betul
Membaca sementara menunggu kapal terbang berlepas..
Awan yang terpilus...

Ya, saya warganegara Malaysia, mak inchek..

Inilah LALAPAN...sedap, sampai nak kena makan 8 kali lagi..

Malamnya, ada SUPRISE BIRTHDAY BASH untuk kawan Da'a. Aku rasa lega sebab kehadiran aku di parti itu tidak menimbulkan perasaan yang pelik-pelik untuk kedua-dua belah pihak. Apapun, Selamat Hari Jadi buat mereka...

Punyalah sedap menu malam tu

Meh makan..sambil tengok Denise Richard-It's Complicated

Menu malam itu memang sedap dan lazat. Diorang buat pot luck..Teringat zaman ZABA buat pot luck dulu-dulu..Tapi kini dah tinggal kenangan aje..

Melihatkan kawan-kawan Da'a, aku yakin dia bahagia kat sana. Tak payahlah aku dan Areen susah-susah hati tentang keberadaannya di Miri. Ok...setelah berkenyang-kenyangan, kami melepak di Cheerie Berries. Ok la band kat situ..Lagu-lagu pun baru, evergreen dan rancak.

Kat luar CB..

Next Entry - Gua Niah...

No comments:

Post a Comment