Tuesday, August 17, 2010

Julai - Ogos Yang Sibuk

Aku takde masa langsung nak update apa yang jadi masa Perbarisan Hari Pahlawan hari tu. Tapi percayalah, kalau aku nie emosi dan hamburkan semuanya kat dalam blog nie pasti ramai yang panas punggung dan melantun. Bagi pihak aku, kami dah buat yang terbaik dan menyelamatkan keadaan sebaiknya. Tqs pada krew yang terlibat dan terima kasih kepada SA ganti..

Habis aje siaran langsung, aku terus berkejaran ke KLIA pulak untuk opening Merdeka di Perlis. 2 malam di sana, terus balik KL sebab ada mesyuarat Merdeka. Sibuk giler, dan penat yang teramat.

Disebabkan pancit, 3-6 Ogos aku book-off dan berpoya-poya untuk refreshing segala organ-organ yang tersumbat. Terima kasih kerana bekalan DVD haram bakal membuatkan hari-hari malam aku ceria kembali..Tiba masanya untuk cerita baru, asyik re-run bosan jugak..

Bulan nie aku sibuk dengan mesyuarat Merdeka..esok pergi stadium lagi untuk selaraskan keperluan dengan TV3..Penat seh..!

No comments:

Post a Comment