Monday, February 8, 2010

Pelancaran Pameran Bergerak Koleksi Khas Tunku Abdul Rahman

Selepas 2 hari bertungkus-lumus di Jerlun, krew yang sama terus cargas bergerak ke Rumah Merdeka, Alor Setar. Cuaca masih panas...kepala aku pulak migrain sekejap-sekejap. Kami di sini untuk x-over berita sempena Pelancaran Pameran Bergerak Koleksi Khas Tunku Abdul Rahman.


Siaran berjalan lancar..He..he..he..adalah kesilapan teknikal yang aku tak sengaja buat. Tapi siapa yang tahu, tahulah. Sebagai seorang gentlemen, aku mengaku memang salah aku pun. Tak guna menegakkan benang yang basah dan memperbodohkan diri dengan tidak mengaku kesilapan yang kita buat.



Aku bersyukur hampir seminggu di Kedah semuanya berjalan seperti yang direncanakan. Balik dari Kedah, hari ini seharian aku tertidur. Kepala pun berat lain macam. Tak tahu sebab banyak sangat tidur ataupun panas cuaca semalam masih memberatkan kepala ini...

p/s : Gambar di sini dimbil di sini. Foto oleh : Muhammad Zulfadli Selamat

No comments:

Post a Comment